Äventyrens dag


Idag var en stor dag för mig då jag fick göra en massa saker för första gången:

1. åka buss
2. åka tåg
3. få en spruta hos veterinären
4. hälsa på Zorrohunden för första gången

 Åker buss, väldigt spännande!  



   Tåg är sköna att sova på :D

   Hos veterinären, han var en spännande typ som jag tyckte om!

 Zorro, han har jag velat träffa länge (försöker smita in där när vi är ute på promenad)




Och vad tror ni jag var efter det om inte helt slut, fast nu är det full Fralla rulle igen :D
Puh, jag får ju inte låta familjen få lugn och ro, näe det går inte för sig.

Tjoflöjt på er där ute, jag återkommer med fler upptåg i min värld!




Plura the one and only!

Kommentarer
Postat av: Herr Diesel

Äntligen spruta! Då ska jag puffa på matte att hon fixar en tid - då kan vi diskutera vem som är snyggast...hehe

2011-08-06 @ 12:10:30
URL: http://herrdiesel.blogspot.com/
Postat av: Plura

Japp..låt våra mattor bestämma tid :D



//Plura

2011-08-06 @ 14:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0