kvällsarbete, gubben i lådan


Idag vaknade jag lite senare än vanligt, matte fick sovmorgon. Ja man måste ju ta vara på familjen så jag inte sliter ut dom allt för fort.

Gårdagskvällen fick jag arbeta som vanligt då jag fick hjälpa till när husse skulle sätta upp en utebelysning. Vilken tur att jag finns som kollar att emballaget var helt.

      Matte kallade mig för gubben i lådan :)



Ibland undrar jag om inte leksaker för barn är roligare än hundleksaker, se bara vad jag hittade i Gustavs leklåda. En racerbil av högsta klass, den gör mig lite arg ibland då den inte rullar åt rätt håll.


 



Eftersom jag är så himla charmig/cool och snygg...ja ni vet Simply the best, så har familjen bestämt att jag ska ställas ut. I oktober blir det premiär för Plura the Frenchie on the catwalk. Det ska bli himla spännande säger matte, vad jag säger hmmmmm....vad vet lilla jag om sådana här tillställninger om inte mer än att jag är ju bäst och snyggast av alla hundar i hela världen :D


"gruff voff på er"
I'm a Frenchie and simply the best!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0