Liten blir stor


Jamen hej på er alla där ute i cybervärlden!
Nu ska ni få höra ..ja se också, jag håller på och bli stor men vad fasiken är det som händer egentligen med mig och mitt vackra jag???

  

Mitt ena öra hänger på sniskan och matte säger att det beror på tänderna. Hon har pratat med gammelmatte som tipsade om det. 
 
Ja jovisst...visst kliar det i munnen men än så länge har jag kvar mina små små vassa tänder, inte har jag fått några nya än.
Men jag ser ju bedrövlig ut, fast familjen tycker jag ser charmig ut vilken är en tröst för en fralla som mig.

Förutom det så går dagarna och jag far fram fort som attan överallt. Gör fortfarande succe här i området, tänk alla som går förbi dom kan inte hejda sig utan måste stanna och prata med mig :D
Så klart jag är ju världens charmtroll, fast matte brukar kalla mig för termosen eller korven?????

Nu har ni fått lite uppdatering från mig, snart kommer det mer.

Voff på er!

Plura the Frenchie and simply the best!




Kommentarer
Postat av: Herr Diesel

Men oj vad du växer!!! Passa på att gnaga på din matte - det brukar de tycka är kärleksfullt... Det hjälper dina kliande tänder. ;)

2011-08-27 @ 07:27:10
URL: http://herrdiesel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0