Arbetet fortsätter


Godmiddag på er alla!

Efter en godnatts sömn vaknade jag lite senare idag, härligt tyckte matte som fick lite sovmorgon (men det får hon inte bli bortskämd med om jag får bestämma).

Idag skulle lillhusse måla altanen och jag fick inte vara med där ute först, jag som ville checka om penseln var av god kvalite!!!!!



Skam den som ger sig, till slut lät dom mig komma ut och agera arbetsledare precis som igår. Dom behövde få lite ordning där ute så allt blir rätt. Och vem gör inte det bäst om jag Plura så klart.

  



Sen gjorde matte sönder kameran  och ville åka och lämna in den. Och det var ju inte mer än rätt att jag följde så jag kunde se till att hon körde lagligt!
Jag giller verkligen att åka bil, det är som rena vaggan för mig då jag somnar direkt :D

Sen gick husse in i affären för att lämna in kameran, då helt plötsligt fungerade den. Undrar verkligen om matte vet vad hon gör???
Jaja jag fick åka bil iallafall :D

 Så här söt är jag, lite nyvaken är jag nog.

Voff på er!

Plura the frenchie and simply the best!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0