Arbetsledare


Härligt med en regnig dag idag.
Det innebar en dag inomhus vilket passade mig bra. Lite lek ja ni vet..fralla lek blev det allt. Körde några fralla race inomhus och jädrans nu börjar jag få ordning på benen, jag vart ju nästan som en formel1 fralla helt plötsligt :D

Sen när det slutat regna  på kvällskvisten kom lillhusse hem och skulle högtrycksspruta altanen för den ska visst oljas imorgon. Och vad tror ni jag gjorde???  Jag var ju tvungen att ta över och vara lite arbetsledare, och vad bra det blev. Visst var jag lite lite lite avvaktande först eftersom den där mackapären lät förskräcklig,  men sen jädrans tuffade jag till mig och gick ut för att ha lite koll på grabbarna.

     
Arbetet inspekteraas nogrannt! Ni ser väl vita fläckarna bak på tassarna...I'm so special :D



        




Jag och lillhusse 


I'm Plura the Frenchie and simply the best!



  

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej Plura!

Jag förstår att du har det bra hos din nya familj och det har jag med. Jag har två nya kompisar som heter Yessi och Flirt det är två rottisar. Dom är jättestora men riktigt snälla mot mig. Min matte säger att jag är en duktig tjej för jag talar om när jag behöver gå ut och göra det där du vet som man inte ska göra inne. Jag har gått upp i vikt sen jag flyttade hit matte sa att jag hade gått upp ett halv kilo. Du får ha det bra så hörs vi snart igen.

Blöta pussar från syrran Bella.

2011-07-22 @ 14:25:13
URL: http://www.madielas.se
Postat av: Herr Diesel

Bra jobbat grabben - du är helt i min smak! Det är så praktiskt att få tvåbeningarna att göra som en vill - livet blir härligt hos dem ska du se.

2011-07-24 @ 20:22:37
URL: http://herrdiesel.blogspot.com/
Postat av: Plura

Tack för komplimangen herr Diesel och Bella är inte rottisar lite väl stora och läskiga?



//Plura

2011-07-26 @ 20:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0