Boktips

Hej allesammans!

Ledsen jag inte uppdaterat bloggen dom senaste dagarna men nu kommer lite nyheter från mig.

Häromdagen tog familjen med mig till något som kallas stall. Jag skulle få träffa en herr Grå eller Venar som han hette.
Det är en häst och ja jag kan väl säga att jag inte var mäkta förtjust i denna stora varelse till en början men efter en stund ville jag leka lite och började skälla på honom. Men det var en konstig varelse denna häst, han bara stog där och sov????
Jaja då han inte rörde en min ägnade jag min tid med att smaka mig fram där i stallet, lite hästskit satt fint det :D
Sen var det några små människor där och en himla snäll liten flicka som höll mig i kopplet medans husse stog och pratade och pratade med dom andra stora människorna. Matte bökade runt i herr Grås box, det var en massa skit där inne och jag ville hjälpa till men fick ett bestämt nej. Fy så trist hon är ibland denna matte som alltid säger till när jag gör saker som jag inte får röra. Skulle jag denna söta lilla fralla inte få göra som jag vill,,,,gruff gruff säger jag bara!!!


Venar och jag!



Denna morgon har börjat lite lungt och tänkte här med ge er dagens boktips, en spännande deckarbok som passar perfekt för en fralla som jag.



Tadaaaaaa på er all!






Plura the frenchie and simply the best!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0