kattlik


Hej på er alla i solvärmen!

Dagarna går och jag växer och blir stark för varje dag.
Matte tycker jag är som en katt, undrar vad hon menar med det?
Bara för att jag gillar att hoppa på insekterna med framtassarna som en katt, ligga på rygg och sparka med mina bakben på leksakerna jag håller i munnen och framtassarna. Och jag älskar att klättra upp på soffryggen och armstöden, smidig som en tiger :)
Jag tror matte fått solsting eller nått, jag är ju för sjutton en Fransk Bulldogg!




I helgen får jag ensamhelg med husse, matte ska åka iväg med den där stora gråa trötta hästen på tävling i Vaggeryd och jag får inte följa med.
Men vad gör det då jag får vara själv med husse.


Annars flyter dagarna på och jag har lärt känna igen området nu där vi bor och jag börjar bli himla nyfiken på alla hundar som finns här. Modig är jag också det händer att jag rymmer in under grannarnas staket för att utforska lite, men se nej det får jag inte för familjen. Taskmörtar är vad dom är, jag vill ju ha fria "tassar" ju.


*Voff på er i solen"

Plura the frenchie and simply the best


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0