På galej


Igår kväll var vi på galej hos mattes kamrat. Det var  mycket spännande och jag fick nosa på ett djur som nästan såg ut som mig, dom kallade det marsvin.
Dom hade en hund också fast han hälsade jag inte på men jag såg honom genom grinden till rummet. Lite läskigt för han skällde bra mycket högre än vad jag kan än.

När vi kom hem var jag ju pigg som en mört och ville inte sova, hade ju sovit hela dagen ju.
Tror nog husse och matte är lite trötta idag då jag inte sov många timmar inatt och vaknade tidigt :D


Idag blir en spännande dag igen, för idag kommer husse farfar och matte farmor och hälsar på, undrar vad det är för filurer?

Nu har jag inte tid med det här mer, måste ut och fundera vidare!

  Snygging, det är jag det!


I'm a Frenchie and simply the best!

"voff på er"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0