Precis som alla andra "bäbisar"



Pruttar, sover, bajsar och kissar...allt detta kan jag galant precis som alla "bäbisar" och nu smakar maten mycket bättre i stålskålen. Inte ville jag äta min mat ur en svart matskål med vita tassar på. Näe lika som i valpstugan ska det vara.

Idag har varit ett nytt äventyr igen!
Jag fick träffa en liten människa idag som åkte omkring på en leksaksbil som lät förskräckligt. Fast jag vande mig ganska snabbt och somnade efter en stund.

Kan ju säga att jag är Husses hund sover gärna på husse på nätterna också. Matte är rolig varje morgon men har så bråttom jämt till jobbet. Får nog se mer av henne nästa vecka då semestern börjar.
Som ni ser så är mina stora öron fortfarande hängande men ibland står dom upp. Snart så står dom hela tiden skulle jag tro. OCH dåå mina kära fans..då kommer ni tappa hakan och säga AWWWWWWWWW så söööööööööööööööt han är ;)



Här trivs jag, på husse :D


Och för att nämna så gör jag som alla bäbisar, sover hur mycket som helst och stilarna är många, se här:







I'm a Frenshie and simply the best!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0