Slottsmiljö



Idag tog dom med mig till Rosersbergs slott, det var kungligt passade ju mig himla bra. För vad är inte en fralla historiskt sätt om inte en kunglig och adlig ras :) Det var visst bara sociteten och adeln som ägde en fralla lång tid tillbaka, undrar om famlijen tror att dom tillhör sociteten nu? hehehe låt dom få tro det, det skadar inte. Fast alla vet ju att Plura är en väldigt kunglig liten hund.

 Husse och jag framför slottet   Matte och jag på borggården

Vi fikade eller rättare sagt jag fick tugga på ett torrt ben dom hade med sig och ja jag fick smaka på jordgubbe och gurka och okey då lite glass fick jag smaka. Det var ju bättre än det där torra benet!!!!
Sen på vägen tillbaka till bilen stannade vi och tittade på fåren med sina lamm.
Lite spännande var det allt :D


 och här ser ni mig, uppställd och skitsnygg!!!


I'm a Frenchie and simply the best!

"vjoff på er (adligt uttal)"

Kommentarer
Postat av: Fazzie

Då ska du se slottet där var vi bor, det kommer du gilla :) fast jag får nog inte följa med in där, men det får nog du, bara å gömma dig i en tändsticksask eller nåt :)



Kram// Fazzie

2011-07-21 @ 18:34:08
URL: http://www.maggienyroos.com
Postat av: Plura

Wow jag kommer absolut gilla slottet där du bor Fazzie, jag känner mig liksom hemma i den miljön :D

Tändsticksask vete tusan, men matte kan ju stoppa ner mig i handväskan :D



Ses snart Fazzie rävsvans, den ska jag bita i :D



//Plura

2011-07-21 @ 21:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0