Taad'aaaaaaa



Dagen till ära på KronPrinsessans födelsedag så reste sig öronen och jag är ju sååååååååååå snygg nu!


Se så snygg jag är! 


Morgonen började med att matte släppte ut mig och jag gjorde det jag visst ska göra ute, ja ni vet....
Sen fick jag frukost och resten av dagen vart ganska mycket sova, det gillar jag och husse med tror jag. Jag håller honom sysselsatt hela dagarna så vi båda behövde nog ha en liten vilodag.
Sen kom matte hem och lekte och fotade mig i vanlig ordning, fast jag gjorde det inte lätt för henne. For omkring som ett jehu och lekte kunde inte sitta stilla många sekunder:)

Sen blev det lite arbete med sovbädden, jag gillar att dra omkring på den. Det finns ett litet rephandtag som jag kan dra i och det är himla kul.




Tycker jag har hamnat i en bra familj dom trivs med mig än så länge ;) Vi får väl se vad dom säger om några veckor för jag ska nog hålla dom alerta hela dagarna.

I'm a Frenshie and simply the best!

"voff på er"


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej gullplutten. Jag har hälsningar från dina syskon har lika bra som du.Dom är inte heller rädda för själva F Ni har ärvt allt från eran mor och far.Stå på dig och visa att du är en ståtlig FRALLA.Hur har du det med din familj,för du styr väl dom väl eller hur.Du måste hälsa dom och ge dom en stor FRALLAKRAM.

Kram Puss från din gamla Matte&Husse

2011-07-15 @ 19:55:49
URL: http://jjessicahs.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ovan kommentar är från uppfödaren Kerstin och Bertil på Dreamflash!

2011-07-15 @ 20:20:24
Postat av: Plura

Vad kul att ni har lite koll på mig här på bloggen min gamla matte och husse (Kerstin och Bertil).



Voff på er

Plura

2011-07-15 @ 20:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0