Trädgårdsarbete

Natten var lugn och mina "nya" föräldrar skötte sig bra. Husse snarka, matte sov som en stock och lilla jag var kungen i sängen.
Sen vart det upp tidigt då matte skulle iväg till jobbet. Roligt att lillhusse var vaken också och kunde leka lite med mig. Jag fick en ny leksak, en toarulle (hmmm dom är inte så fattiga) men den var himla rolig att springa omkring med.
Sen vart det sova sängen med husse när matte gick till jobbet, det gillade jag skarpt. En bra start i denna familj måste jag säga i fralla mått :D

På em blev det lite trädgårdsarbete, vattenkannan hade ett för litet hål så jag var tvungen att bita lite i den. Ska jobba vidare imorgon med det.
Sen blir det att börja gräva i gräsmattan vilket inte gör så mycket för nu ser den hemsk ut säger familjen. Fast det tycker inte jag. Finns massor med bra ställen som jag kan gräva upp.



I'm just a Frenshie and they love me!

PS
För att inte tala om hela kvarteret som kommer och tittar på lilla guldklimpen;)
Alla älskar mig, jag är ju så charmig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0