Äventyr och nya bekantskaper


Ja nu var det ju ett tag sen jag satte mina tassavtryck här på bloggen.
Mycket har hänt och jag ska försöka fatta mig kort.

För några helger sen fick jag träffa mig själv??!! Ja jag skojar inte :O jo lite men faktiskt så ser ni kanske hur jag kommer se ut som en stor Fralla hanne när jag blir stor.

Se här, självaste Alvin som fick mig på mattan..ups jag menar jag visar bara min vänlighet :D

  



Vad gör annars en fralla som jag förutom att jag äger grannskapet?
Jo ni, jag gör en massa.
Häromdagen fick jag följa med matte till stallet och träffa herr Grå, ja ni vet den där hästen jag visat er tidigare.
Lite stor är han och matte fick binda upp mig i kopplet för att inte riskera att jag skulle bli trampad på.

 Se så fin jag är i nya selet :)



Och till råga på allt så fick jag åka med i vagnen. Tuff grabb det är jag det, se bara på foto när jag kikar ut på marken när vi kör. Och som ni förstår så vart jag ju lite trött också, men hur bra gick det att sova när det skumpade och hoppad i vagnen när vi åkte hem.


  


Vad gör man annars dessa tider, eller jag ska väl säga vad gör matte i dessa tider. Jo hon drar till skogs och idag fick jag följa med henne, Eva och fina Idun för att plocka svamp. Oj vad jag gillade detta, fick springa lös hur jag ville men jag höll mig tätt nära matte vilket hon verkade uppskatta mycket.



Och sen fikade vid vattnet...ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH det var inte det bästa jag varit med om det var ju liksom inte som hemma. Där badar jag gärna med badankan i badkaret. Det här var ju ett jättebadkar!!!!

       



      Och här är min bästa fina kompis Idun!!!



Tjing på er, nu är det nattmössan på för Plura the Frenchie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0