Lekstuga


Ojoj vad dagarna går fort, matte hinner ju knappt hjälpa mig med att uppdatera min blogg...voff på henne säger jag bara.
Men men, när den uppdateras så blir den ju så bra :D

Idag fick jag äntligen leka med min nya kompis Alvin. Ja han ni vet som ser ut som jag för inte är det väl jag som ser ut som han??? hahahhaaha

Han är snäll iallafall och ganska tålmodig säger matte för lilla jag kan vara väldigt på har jag hört. Vaddå på, jag vill ju leka då jag har så mycket spring i mina korta ben.
Vi hade väldans roligt iallafall som ni kan se på fotona.

  Snygga Alvin min idol!

 Här delar vi på mitt ben, husse säger att man ska dela med sig. Hmmmm okey då för den här gången då!

 Alvin blockerar min agility tunnel, hur ska jag då springa igenom. Och inte fick jag bort honom heller. Undrar om det är för att han är lite lite lite större än mig?


Näe voff på er där ute i hundvärlden!

Nu är det Fralla siesta i soffan som gäller "Puh" vilket träningspass jag fått idag!


Plura the frenchie and simply the best!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0