hushållssysslor


Ja nu har det gått några dagar och jag har inte haft tid då matte varit borta på hästtävlingar.
Husse och jag har haft en grabbhelg bara vi 2.

Jag vill däremot visa att jag gör lite nytta här hemma så jag visar en bild när jag hjälper matte att tvätta kläder.
Det var himla jobbigt må ni veta, så jag var ju tvungen att ta en liten nap emellanåt vilket matte tyckte var bra då hon fick något gjort medans jag sov.



Familjen köpte en ny leksak till mig då det visade sig att  jag har excellenta tallanger för att kunna bli en agility hund då jag älskar att krypa bakom, under, över saker och ting. Dom köpte mig en kornblå agilitytunnel som jag älskar att springa igenom när jag gör mina fralla race som dom kallar det för. Eller puppie race som man säger på engelska enligt grannen.
Det är så roligt när tunneln är böjd så där, det blir en himla fart när jag drar igenom där :D Och jag var inte ens rädd för tunneln när vi fick hem den utan jag drog igenom den direkt.

Här kommer jag med grisen i munnen :D

Voff på er alla!

Plura the frenchie and simply the best!






Kommentarer
Postat av: Herr Diesel

Hörrö Plura - jag tror inte du är snabbare än jag i tunneln...

Jag utmanar dig på race!!

hehe

2011-08-02 @ 09:59:23
URL: http://herrdiesel.blogspot.com/
Postat av: Plura

It's a deal!

Bäst du tränar lite för jag har fralla brallorna på mig och då går det undan :D



Voff på dig Diesel :)



//Plura the racer Frenchie

2011-08-02 @ 11:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0