Ny leksak


Farfar husse och farmor matte var väldigt trevliga fast jag sov hela tiden dom var här. Nästa gång ska jag vara lite piggare när dom hälsar på.

Sen fick jag vara en stund med lillhusse när övriga i familjen åkte och handla.
Det var lite jobbigt, tyckte det var så synd om mig så jag gnällde lite och var lite ynklig.
Vad tror dom egentligen, lämna mig med lillhusse som knappt varit hemma klart jag piper då!
Men precis innan husse och matte kom hem fann jag mig till ro bredvid lillhusse i soffan.
Det var faktiskt ganska trevligt ändå måste jag säga för lillhusse är ju en trevlig prick han med.

Och lyckan blev ju total när dom andra kom hem, jag fick en ny leksak.



DEN Piper :D

I'm the Frenchie Plura and simply the best!

"voff på er"







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0