Sitta högt


Så där ja, nu har jag fått rusa av mig lite:)


Tänk även om jag är liten så kan jag väldigt mycket nu:
-Klättra
-springa fort (Frallarace kallas det visst)
-bita och ruska saker
-stark som en oxe då jag kan dra min bädd över golvet
-sova
-gnälla om jag vill få uppmärksamhet
-riva sönder pappersaker
-bära på husses tofflor

Ja ni ser det är ju en hel del, och då är jag bara en liten frallavalpis än så länge.
Fast vänta bara när jag har lärt mig mer bus, då får dom att göra familjen.

Idag vill jag visa ett foto på mig (såklart) då jag sitter på lillmatte, högt upp är bra då ser jag utöver området.

Här sitter jag bra :)



PS igår kväll var husse väldigt trött så han fick vara lite valpledig sa matte och tog mig till soffan. Det var ju bra det med för då fick matte ha mig lite för sig själv.
Men husse är bra han, vi sover länge på mornarna efter att matte släppt ut mig :) Det har visat sig att sova på morgonen är min melodi.

Och som ni vet:
I'm a Frenchie and simply the best!

"voff på er"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0