Manikur


Idag ska det visst bli manikur, matte köpte en ny liten lila klotång igår. Hon sa att den stora hon har inte funkar så bra på mina små små klor.




Jag vaknade tidigt idag så det var bara för matte att stiga upp direkt för man kan ju inte ligga och dra sig. Näe upp och hoppa tidigt med Plura piggelin.
Matte och jag tränade lite kontaktövning efter frukosten och sen var vi ut och utförde lite trädgårdsarbete ihop. Men jag får visst inte bita i handsken det gillas inte, och varför inte då??? Skulle jag inte hjälpa till eller...hmmm ibland undrar jag varför jag inte får göra lite nytta på mitt sätt. Jaja det är väl bara att foga sig för stunden men att jag ger mig...hahahah näeeeeeeeeeeee nästa gång tar jag handsken :D

I´m a Frenchie and they love me!

"voff på er"




Kommentarer
Postat av: Fazzie

Asså Plura, gyyyd vad du får saker hela tin :D

Kom upp hit snart så ska du få hänga med till Playa La Minería del Lago, våran privata sandstrand, där kan man ha hur kul som helst, själv hängde jag där 1 ½ timme idag. Kram//Fazzie

2011-07-19 @ 22:38:38
URL: http://www.maggienyroos.com
Postat av: Plura

Hej Fazzie..japp, jag blir en sån där bortskämd hund om jag får bestämma ;)

Matte är nog lite "längta efter hund" tagen just nu och men jag bävar mig för kraven som kommer att komma vilken dag som helst :D

Jag längtar till den stranden, låter ju kalas.

Vi får hoppas bara att jag inte blir allt för skrämd av dig när vi ses :P



"voff på dig Fazzie"

2011-07-20 @ 23:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0